fredag den 16. august 2013

Alt det, man ikke når......

Jeg rejser gerne langt efter en god udstilling, og derfor kan det ærgre mig, når jeg ikke når noget af det, der ligger lige for. Lige nu er der fx. Crafts Fair på Frue Plads, det der tidligere hed Kunsthåndværkermarkedet.
Fingerringe lavet af gamle melaminskåle, Karen Fly
Samtidig er der Fomland Up/graded i Messecenter Herning. En fagmesse for design, interiør og brugskunst. Har aldrig været der, men det ser rigtig spændende ud. For at få adgang skal man have et firma, butik eller lignende,...... eller inviteres med af nogen der har.


Lånt fra Formland

Nå, men det når jeg altså ikke. Vigtige møder, planlægning af studieår og lignende fylder lige nu :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg når desværre heller ikke Frue Plads i år. Karen Fly er en spændende pige og hun stammer selvfølgelig fra "min" by Kalundborg. ;0)
    Formland har jeg besøgt nogle gange og det er HERREspændende, men heller ikke denne gang når jeg over vandet.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Ja, sådan er det bare, vi må prøve igen til næste år!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...