lørdag den 18. maj 2013

Kender du Bert ?

Ja, jeg gjorde ikke før jeg stødte på ham via en artikel i det svenske blad Hemslöjden. Det må siges at være at gå over åen efter vand, for han slår tydeligvis sine folder i københavn på de store byggepladser i forbindelse med metrobyggeriet. Bert har iøvrigt været omtalt mange steder efterhånden, så det er bare mig, der er bagefter.

Bert begyndte at sætte sine værker ud i de københavnske gader for tre år siden og siger selv:
”Jeg ville gerne opmuntre folk midt i byens byggerod, der kun er blevet værre siden 2009. Da jeg startede, skulle jeg lede efter steder at opsætte mine ting. Nu skal jeg være opmærksom på at opsætte værkerne de rigtige steder, for ellers gør de ikke en forskel,” siger Bert.
Ham må jeg holde øje med.




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...