lørdag den 16. marts 2013

Netindkøb

Jeg har ikke handlet meget stof på nettet, fordi jeg foretrækker at se og røre, før jeg vælger. Men nu skal jeg igang med at renovere et par stole, som i den grad trænger til nyt betræk. ( Det er en længere historie, som følger senere). Et runde til de butikker, der fører møbelstoffer førte ikke til noget, der passede til forestillingerne om farve og pris.
På nettet fandt jeg tm-materialer, der fører en mængde møbelstoffer plus andet tilbehør til møbelpolstring. Møbelstoffer er kostbare, så jeg kastede mig over restrullerne og gennemtrævlede dem for muligheder. Valgte ud og fik sendt prøver for 10 kr stykket og fik endda rabat, fordi jeg havde bestilt så mange. Dagen efter lå de i postkassen, og endnu engang må man konstatere at det er nødvendigt at se den ægte vare, før man går igang. Valgte en kraftig uld i en god farve og kvalitet og bestilte. 2 dage efter stod rullen uden for døren, da jeg kom hjem.
Så gik jagten ind efter lynlåse, og hurtigt kunne det konstateres at turkis ikke er med i standardudvalget. Igen på nettet og denne gang blev det Stofstedet. Igen hurtig og smertefri levering, farve og kvalitet er  i orden, - og prisen 35 kr for en 60 cm lynlås, helt ok.
På under en uge, alle materialer i hus, så hvad mangler nu ? Nå, ja, mig selvfølgelig og tid.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...