lørdag den 15. september 2012

Redesign af Grannys square

I genbrugsbutikken faldt jeg over en pose proppet med hæklede oldemorfirkanter (grannys square) ,-sirligt bundtet. På posen stod der med skråskrift: 80 stk. Egentlig er jeg lidt færdig med lige netop det mønster, men jeg kunne alligevel ikke dy mig. Lapperne var så fint hæklet af restegarn og omhyggeligt kombineret, så der ikke er to ens.


Alle afsluttet af en sort kant af fastmasker. Der er lige lidt for få, til at det kan blive til noget, så øvelsen går nu ud på at forstørre de enkelte lapper. Måske med gråt ?



Mere grannys her og mere tæppe der.

2 kommentarer:

  1. Sikke da et scoop!
    Jeg syntes det ser rigtig godt ude med det grå rundt om lappen - tror det kunne blive super smukt!

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig, og hvor er de flotte, de lapper. Glæder mig til at se, havd du finder på! Kh Charlotte

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...