onsdag den 21. marts 2012

Embroidery

Embroidery, der som navnet mere end antyder, er et magasin, der udelukkende omhandler broderi, vel at mærke broderi af den mere avancerede slags. Det er ofte her, man kan blive introduceret til nye tendenser indenfor broderi og spændende kunstnere, der har broderiet som udtryksmiddel. I det sidste nummer af bladet er der blandt andet en præsentation af Holly Levell, der også vises her på forsiden.


Holly arbejder med maskinbroderi og fremstiller hverdagsting/ forbrugsvarer, som kendes fra indkøbskurven og supermarkedet. Hun kalder sit projekt "Supermarket stitch".Varerne kan naturligvis købes i hendes butik.




3 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg er en af dine følgere og jeg har modtaget en award som jeg kunne tænke mig at give videre til dig... hvis du vil modtage den??

    Se mere her: http://snullemor.blogspot.com/2012/03/award.html

    : )

    SvarSlet
  2. Tusind tak for opmærksomheden, men jeg kan ikke overskue de regler der følger med en sådan award.
    Mange hilsener Mette

    SvarSlet
  3. Helt i orden... det er derfor jeg spørger først - man kan nemlig hurtigt få for meget af den slags ; )
    Jeg fik ikke valget selv, men vil sætte en mærkat på min blog hvor jeg beder om at blive spurgt inden jeg får flere...
    : )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...